Thursday 27 October 2011

tak tahu nak tulis aper (serabut)

first of all    saya dahulukan..
saya tak tahu nak mulakan dari mana... tapi hati ni dah rs terlalu sakit...
ianya datang dari diri saya sendiri..
ada masenyer sye tak pandai kawal perasaan saya sendiri....
ada masenyer sye boleh kawal.. boleh imbangkan...
tapi selalunye mmg sye kalah...
knp??? knp sye tak kuat??
sye tak salah kan ape yg ALLAH bg kat sye.. sbb semuanyer sye yg buat.. pilihan ditangan kite sebagai manusia.. ALLAH dah bg petunjuk kat kite...
tp... kite sendiri yg pilih mcm tu...
dan bile sye mcm ni.. sye menyusahkan org2 sekeliling sye... orang2 yg paling sye sayang..
kesian dier sbb sye dier terganggu...
bukan niat sye nak susahkan hidup kalian.. tak terlintas pun nak susahkan kalian semua...
tp sye pny hati yg lemah... tak kuat.. senang menitiskan air mata..
sye sedar ape yg sye buat tu mungkin akan meninggalkan kesan kepada saya mereka sekarang atau masa hadapan... tp ntah mengapa saya tak kuat melawan godaan syaitan yg sgt suke melihat saye lemah sekarang...
maafkan sye andai kelakuan saye selama ni telah menyusahkan kalian semua...
maafkan sye.. sye sayangkan kalian...
bantu sye untuk terus kuat berdiri menghadapi hari2 mendatang demi agama dan ALLAH...

kamu... maafkan sye... :-(

No comments:

Post a Comment