Wednesday 6 July 2011

.... sebagai seorang pelajar

a short story of mine...

after finish my secondary school i went to UNITAR to further more my studies..
ku sangkakan hujan sampai ke petang, rupanya berhenti di tengah jalan..
kerana masalah-masalah yang malas nak diingatkan aku berhenti belajar selepas 2 tahun kat sana..
mungkin silap aku juga.. tak fikir panjang...
dan kehidupan aku turun naik lepas tu, kerja tu kerja ni kerja tu kerja ni, ambik kursus tu dan ni...
dan akhirnya akhir tahun 2007 dapat offer kerja kat MIDA..
so until now, almost 3 years i have work here.. alhamdulillah...
& now saya sambung balik study di UITM sbb kesilapn yang dulu....
berapa tahun sye buat keputusan ni, n akhirnya saya ambil keputusan untuk isi permohonan n berjaya..
jadi sekarang kehidupan saya berubah, dari hanya pekerja di MIDA sekarang tambah kepada seorang pelajar...
saya sangat2 berharap saya mampu menempuh segalanya..
saya ingin berjaya sebagai manusia demi AGAMA saya.. insyaALLAH..

ya ALLAH bantulah aku mengharungi liku-liku kehidupan ku.. amin ya rabbala'lamin..

No comments:

Post a Comment