Thursday 5 May 2011

the feeling...

macam mn perasaan anda jika anda sayangkan seseorang...
orang keliling tahu perasaan anda...
dalam masa yang sama ada yang mengusik anda dengan seseorang yang lain...
dan orang keliling yang sama mengusik anda, mengiakan keadaan itu terjadi..
apa perasaan anda???

dalam keadaan saya pulak...
saya tak tahu kenapa saya sakit dengan usikan itu...
walaupun sememangnyer sye tahu semua benda datang dari diri sendiri, kite buat tak tahu jer...
tapi kalau terlalu bnyk kata2 luar, kadang2 boleh jadi tekanan...
mungkin juga sekarang saya sedang beremosi, jadi mungkin sikit sebanyak turut mengganggu perasaan saya sekarang, menggangu cara saya berfikir...

please, tolong faham, sye dah mengaku yg sye sedang berkawan dengan seseorang, jadi tolong hormati keputusan saya sekarang... tolong doakan kebahagian saya dan dia insyaALLAH...
bukankah mendoakan kebahagian utk insan lain sesuatu yang mulia...
doakan lah kami berdua...

terima kasih kepada yang mendoakan...

No comments:

Post a Comment